VW logo's

Hier kunnen topics worden geplaatst met betrekking tot tuning en styling van de Golf GTI V
Plaats reactie
tow
newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-02-2010 21:15

VW logo's

Bericht door tow » 29-05-2010 22:23

Ik ben momenteel niet in nederland, en zal als ik binnenkort terug ben snel foto's van mij auto in het voorstelonderwerp neerzetten zodat jullie zien hoe mijn auto eruit ziet. Maar ik zie hier af en toe wel GTI's voorbij rijden en nu zag ik een zwarte waarvan het VW logo in de grill zwart was meegespoten en de letters GTI eruit waren gehaald. Aangezien ik zelf ook een zwarte heb dacht ik misschien wel leuk. Alleen kan ik over zo'n klein detail heel lang piekeren en twijfelen en dacht ik, wat vinden de GTI kenners en liefhebbers hiervan ? Origineel laten of een leuk detail ? En eventueel het logo op de achterkant ?

Overigens heb ik dit bij mijn golf 4 wel gehad aan beide kanten. Maar omdat je bij de 5 het vwlogo vaak vast hebt de lak er snel af zal gaan ? Of is dat gewoon alleen bij slecht spuit werk ?

Nils
lid GTI Club Holland
Berichten: 748
Lid geworden op: 12-01-2009 17:29

Bericht door Nils » 30-05-2010 10:36

Hoi tow welkom op ons forum, en foto's zien we graag komen tzt. Ik ben iemand van de details en daarom zou ik ook datgene doen wat je zelf al beschrijft. Mocht het niet bevallen kan je het zo weer veranderen toch!
Member 4353 "GTI Club Holland"
(evenementen commissie)

Edition One bj 90
Polo highline bj 2001

So blow out your brains like kurt cobain and maybe one day youll be a star

Plaats reactie