Stuk uit versnellingsbak?

Hier kunnen topics worden geplaatst met betrekking tot problemen met de Golf GTI III
Plaats reactie
Edwin
newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-04-2011 10:00

Stuk uit versnellingsbak?

Bericht door Edwin » 25-04-2011 10:13

Beste gti liefhebbers,

Zaterdag heb ik voor mijn zoon een gti 2.0 8v opgehaald. Perfecte history ,alle bonnen en keuringen van de golf zaten er bij. Kreeg altijd grote beurten enz. Goed onderhouden door een liefhebber, dit kwam perfect uit daar mijn zoon geen wildebras is, en we dus een leuke goede beginnersauto zochten die niet afgeragt was.

Gister ging hij naar hoek van holland, en bij het s'middags wegrijden wilde hij niet in zijn achteruit. Uitstappen om hem achteruit te duwen en zo toch terug te kunnen rijden leerde hem dat er allemaal olie en een stuk bak en de achteruit-tandwiel op de grond lagen! Hij heeft dus helaas maar één dag van zijn gti-tje kunnen genieten.

Nu ben ik aan het zoeken geweest op internet en het schijnt weleens eerder voorgekomen te zijn ivm klinknagels die loskomen?

Kunnen jullie mij vertellen waar ik het beste een andere/revisie bak kan halen zodat hij weer kan rijden en wat de kosten ongeveer zullen zijn voor zelf monteren of het laten doen?

Bij voorbaat dank voor jullie antwoord!

Plaats reactie