'90 Gti 16v (pl)

Vragen, opmerkingen m.b.t. de restauratie van jouw GTI II? Plaats hier jouw topic!
Vos
newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 11-08-2013 23:37

Bericht door Vos » 22-09-2013 18:30

Hierbij weer een kleine update.

Afgelopen vrijdag maar eens een bezoekje gebracht aan Beekman demontage in Brummen. Ze hadden nog een goede originele Vag g60 achterbumper liggen.
Helaas bleek dat de vorige eigenaar een nummerplaat op de bumper had geschroefd maar gelukkig in het gladde gedeelte dus hij is nog wel te maken. Het korrelige gedeelte was nog goed en gaaf.
Ik heb de bumper incl binnenbalk en nog een lading aan onderdelen (onder andere voor Hans) mee gekregen voor een schappelijk prijsje.

Afbeelding

Vandaag na een wedstrijdje Vitesse-Pec maar eens begonnen met het verwijderen van de voorbumper. Dit was makkelijker gezegd dan gedaan. De ene kant van de bouten van de binnenbalk gingen makkelijk, helaas de andere kant niet.

Afbeelding

Op de foto kan je het niet zo heel goed zien maar de schroefdraad is niet meer aanwezig. Gelukkig met behulp van mijn vriendin hebben we ze beiden eruit gekregen.

Nu staat de golf er als volgt bij.

Afbeelding

Planning voor binnenkort is om nog de lijsten er af te halen en dan kan hij weg voor het lassen.
Golf mk2 gti 16v '90

Volvo s60 2.4 '00

Renault Fuego gtx 2.0 '82

pieter
lid GTI Club Holland
Berichten: 1085
Lid geworden op: 09-10-2008 09:34

Bericht door pieter » 27-09-2013 22:06

Ik zeg: GOED BEZIG! 8)
Golf mkII '90 GTI 3.0 VR6

EcoUp! black magic pearl 16" BBS RS764

Octavia Combi 2001 1.8Turboooww

Plaats reactie